Emoțiile zilelor noastre, de astăzi, mâine…

profesor consilier, Lupașcu Cătălina

Emoțiile noastre de astăzi, mâine…

Activitate online, pentru elevii claselor VIII-XII.

Obiective:

Identificarea emoțiilor pe care le trăiesc adolescenții în această perioadă.

Exersarea si învățarea unor tehnici de diminuare a stresului amplificat de necunoscutul  dat de  pandemie.

 Materiale:

  • Foi de hârtie, creioane colorate,
  • fotografii, suveniruri, daruri –  acestea vor fi identificate de adolescenți în camera în care își desfășoară activitatea.

Procedură

  1. Pentru începutul  activității puteți introduce un joc de spargere a gheții.
  2. Discutați cu elevii, despre ceea ce simt ei în această perioadă. Notați răspunsurile adolescenților, pentru a le folosi mai târziu ca argumente în discuțiile ulterioare pe subiectele prezentate.
  3. Sumarizați răspunsurile lor evidențiind faptul că fiecare dintre noi trăim mai intens sau nu, anumite emoții.
  4. Prezentați materialul PPT, și puneți în practică exercițiile
  5. În funcție de creativitatea profesorului se pot exemplifica și celelalte tipuri de activități ce contribuie la diminuarea stresului.
  6. Gândiți întrebări de conținut și personalizare  și purtați discuții cu adolescenții.
  7. Nu uitați, exemplul personal deblochează comunicarea!